Friday 10 January 2014

dAhh LamA x MeNUliS

eemmm,. dh lama x menulis dekat my belog nie kan, emm oke kita nak mula dari mana??
oke skang dh masuk tahun baru,. 2013 dh berlalu pergi dengan membawa 1001 kenangan yg manis pahit sedih gumbira. semua kenangan ini yg membuatkan aku makin matang untuk menjalani kehidupan sebagai insan yg kerdil di muka bumi. kenangan yg mematangkan aku, yup aku makin paham dengan jalan kehidupan aku sekarang ini,. kenapa dan mengapa aku di hidupkan. ya jawapannya ialah untuk menuruti segala perintah pencipta aku ya Rab. semoga kita semua berada di bawah payung rahmat nya,.insya allah,. sebagai hamba yg lemah terlalu banyak kesilapan yang aku buat terlalu banyak sehingga xterhitung. ya allah ampun kan lah aku. emmm,.semoga dengan hadirnya 2014 ini akan menjadikan seorang muslimah, insya allah,. itu cita2 dan azam aku,. aku mahu jadi seorang muslimah yang dapat menyelamatkan mak dan abah aku dari azab api neraka insya allah, buang yg keruh amik yang jenih,. semoga nur illahi bersama aku dalam menjalani kehidupan sebagai seorang muslimah inysa allah,. aku cuba pelan2,. abah mak doa akak taw,. 
SELAMAT DATANG 2014


                                             

No comments:

Post a Comment